DU & JAG

                                                                                        OLA RAPACE OLA RAPACE OLA RAPACE!!!! emmaboda
såg en film idag
Du & Jag
Noomi Rapace var med i den filmen
en liten liten berättelse om två som var kära och stackars hon den andra som var kär i honom också fast han bara ville vara kär i henne men kunde inte för han var kär i Noomi Rapace. inte i Saga. stackars Saga.
jag är inte kär.
kanske skär.
under läpparna och bakom naglarna.

Josefin Reinhard ligger på mage i sin säng med huvudet på fotändan och kanske nästan sover.
Om man googlar på Josefin Reinhard hoppas jag att det här kommer upp och att alla läser.
Hon är min syster.

image138
image137
kolla vad lika vi är. och söta! tihi!!!!!!!!!!!!

dagens lista
ALLA LJUD JAG HÖR

  • några som pratar o fylleskrattar ute på gatan. grabbar. en brud. "Uaah!"
  • bilar
  • bil som sladdar
  • tangentbordet när jag knappar, dutt dutt dutt, klick.
  • metallbitarna på mina festivalarmband som klinkar mot skrivbordet
  • en kille som ylar lite menlöst. han är nog uttråkad.
  • stolpen vid övergångsstället som klickar långsamt. röd gubbe.
  • nån som springer?
  • port som öppnas o slås igen. gick nån ut eller in?
  • klackar!
  • röster. man och kvinna. dags för samlag?
  • bilar bilar bilar. en kör snabbt.
  • tjej som skriker. hon låter glad fast nåt var bara lite äckligt eller läskigt.
  • hon skrek igen. först var det ett "iiiih!" sen ett "aaargh!"
  • nu är dom här utanför. mera skrik. ungdomar! UNGDOMAR! definitivt. bäst att ringa snuten....
  • knak i skrivbordet.
  • armbåge som glider mot linnet.
  • luft genom näsan
  • Josse som sträcker på sig och säger "vad gör du?" (sista stavelsen är en hög ton)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag googlade på Noomi Rapace och fick upp en bild på er.

2010-03-26 @ 22:12:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback