ETT RÖTT ÖGA

mitt öga är rött
haft samma linser på mig i sen i fredags morse.
JAG ÄR SÅ FANTASTISKT OSUND JUST NU!
HERREGUUUUD....
Jaja, det finns värre saker att vara.
t.ex. elak.
det vill jag inte vara.

Jag måste faktiskt flytta hemifrån.
jag klarar inte av att bo hemma.
jag + mamma = KRASCHBOMBANG
frontalkrock. (paolo roberto sa det ordet två gånger i sitt sommarporgram.)
stackars kvinna, säger jag bara. mamma.
lite stackars mig också. becka.

dagens lista

VAD JAG HAR PÅ MIG IDAG

  • gamla silikonkontaktlinser
  • gammalt gammalt utsmetat smink  (svart eyeliner o mascara)
  • röd tofs (mallans)
  • röd coca cola-T-shirt (mallans)
  • ugglehalsbandet
  • svarta avklippta strumpbyxor
  • kort svart tajt kjol (claras)
  • vita hipsters
  • ett uttryck av osundhet och uppgivenhet

    här är en bild på en kille som ser ut som en tjej.
    image135

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback