ÖLRAVE

Jisses, igår blev det mycket vandrandes i klackar.
Mycket öl.
Fick inte komma in på skeppsbar igen efter att jag smugglat ut en öl.
Det var ganska lamt där ändå.
Vi gick o klättrade på bryggor o spelade boule vid nåt stängt uteställe istället.
jag vann.

jag vill aldrig mer dricka öl
jag vill aldrig mer äta ost
jag vill aldrig mer ha skor med klack
jag vill aldrig mer ha med folk* att göra
                                                                    

                                                                   *folk = människor som bara inte känns rätt även om dom inte känns fel heller

Ed Harcourt gör en hemlig spelning ikväll på Landet
Jag är för trött o äcklig o för att ens bry mig tror jag
Jag vill bara inte vara med längre

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Brukar också tänka så. Aldrig mer öl, aldrig mer klackar..sen nästa dag är det öl och klackar som gäller. Man lär sig aldrig..suck :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback