POST-EMMABODA

Emmaboda var finfint.
Men jag tror inte att jag kommer åka dit igen.
I jämförelse känns Emmabodastämningen ganska tråkig, självupptagen och ändå påträngande.
Svårt att förklara.
Svennigt liksom.
Tur att det fanns många andra där till hands att hänga med.
Typ Malin, Josse, Erika, Fabian, Axel, Ruben, Matilda, LinköpingsKalle, Hanke, Max, ÅkersbergaKalle, Henning o alla di andra.                                                                                                     Regel nummer 1! Hepp!

Jag är egentligen alldeles för trött för att blogga, vaknade nyss.
Men det kanske kommer fram nånting oväntat ut min gröthjärna inatt.
Kanske nån SANNING
mums.
Nej, jag tror inte på sanningar, usch.

Fick ett samtal ifrån Birmingham för en timme sen.
Och om inte Gud tänker snuva mig på konfekten så kan jag se fram emot 1 september fruktansvärt otroligt löjligt mycket.
Då kommer Beef Stu på besök!
Haha!
Sjukt!

dagens lista
ROLIGA EVENTS PÅ EMMABODAFESTIVALEN

  • xiu xiu-konserten
  • spela volleyboll med mallan o erika framför ängenscenen med en snodd plastboll
  • dansa med fabian inuti en campingstol
  • att varje morgon vakna, gå ut ur tältet o mötas av en aspackad, skitglad axel som alltid lyckades hinna supa ner sig innnan man ens fattat var man var nånstans o som spiller öl o vin till högervänster upponer
  • se när regel nummer ett-grabben var spasmig och lekte med fabian o blev dragen i leran
  • begravningen av Nicholas - den döde kopparödlan (Han har varit sjuk länge)
  • a hawk and a hacksaw-konserten
  • käka langos med gräddfil, rödlök o ost - det godaste jag ätit i hela mitt liv men sen mådde jag illa
  • när axel berättade på morgonen hur jag kvällen innan ramlat över hans tält, knäckt hans tältpinne, sedan slängt en glödande cigarett PÅ honom för att falla ner på knä och krypa som en hund fram till skogsbrynet där jag spydde o spydde.
  • högläsningen ur street church-bibeln innan hemresan (Jag sålde min själv till djävulen, jag levde ett rock'n'roll-liv)
  • när vi gick förbi tre killar som satt vid ån som gjorde en synkad busvissling och hanke vände sig om och log förföriskt mot dom och vinkade

Kommentarer:
Postat av: malin

jag fylldes med emmabodakänslor när jag läste listan det blev som en liten dejavu. härligt.

2007-08-05 @ 23:03:43
Postat av: Axel Sandin

Listan var underbar. Haha Du kröp som en hund!! :D

Postat av: Louistindra

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-01-05 @ 08:08:06
URL: http://louistindra.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback