SEX TREO I EN KANNA MED VATTEN OM MAN ÄR TRE PERSONER DAGEN EFTER DÅ FÅR MAN TVÅ TREO VAR

idga har jag lämnat cv:n på stan
imorn ringer dom o säger
Becka, jobbet är ditt

hamna hos pappsen på eftermiddan
drack kaffe
drog med mallas o nils hem till matilda den vilda
där bjöds det drinkar hejvilt! åt alla h   å  ll o c h k-a-n-t-e-r
två tequila-shots efter varann o sen blev jag liiiite salongsberusad
gosa ner mig som en katt o slumrade lite emellanåt
fick massa mammapussar plus kelkramar av matilda den milda
nykter som en karl sladö ryckte jag till slut upp mig lagom till efterfesten i skanstull
ojojojojoj
gosse
mer kaffe (rättvisemärkt)
libanesiskt bröd som kunde ätas på en massa olika sätt
gin som dracks av alla utom mig själv
johan som babblar om TREO och Ozzy Osbourne och den gula skärbrädan
den svarta himlen blir ljus o blek
solen rullar upp över kanten som en apelsin
de som bor i huset där efterfesten är kommer hem, glada
mer kaffe
t    v   ååå
st    .   o             ...._____ r     . .. _ a
glaskulor


vilket fantastiskt dygn

image140

Kommentarer:
Postat av: karl.

vilket fantastistk foto.
ps. så nykter är jag väl inte?

2007-08-23 @ 12:37:48
Postat av: madman

ja visst är det? togs efter en badtripp ute i brottby typ. nu ska jag åka bada nu också förresten =)
och du är nykter och det är bra! jag är ju också nykter! det känns jättebra!

2007-08-23 @ 14:17:05
Postat av: Gustavhege

I am really impressed!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback