YOUR SKIN IS SOMETHING THAT I STIR INTO MY TEA

på söndag ska jag spela lite musik med karl sladö
det ser jag fram emot mycket

I love this light in winter time,
The frost cakes in the carpet
in winter time we'll have our ways
tombstones the mean belong in
                                  Animal Collective - winter's love

snart är det vinter igen
ska bli skönt och kallt
då får man stanna inne och slippa må dåligt av det fina vädret

på söndag ska jag repa med YSF&IW också
det ser jag också fram emot
ett finfint band

And when your newest kisser is peeking. you dress yourself up tonight get all tangled up in arms and legs it's cramped up and someone grabs a hold do you go ohhhhhh. should you go home. theres somthing starting dont know why.                 Animal Collective - did you see the words

dagens lista
VARFÖR JAG ÄR SÅ FUCKED UP

  • jag har inte fixat nåt jobb
  • jag har inte borstat tänderna på ett dygn
  • jag kollar OC typ tre timmar varje dag
  • min kropp är gjord av trolldeg
  • jag KAN inte bli kär längre, inte ens lite, inte ens inbilla mig och det brukade vara det jag gjorde bäst
  • jag lyckas alltid ha gamla kläder o gammalt smink på mig eftersom jag aldrig sover hemma längre
  • jag kan inte pengar, jag och pengar är dåliga ihop
  • jag utgår alltid ifrån att alla känner samma sak som jag (ingenting) vilket leder till problem och jag blir ett svin och då blir jag trött och vet inte vad jag ska göra
  • mat
  • jag saknar sån här ambition, vision, motivation, kondition o allt som gör att man blir lyckad. lycklig. whatever. jag bara driver omkring som en kvist i en å.

    image136

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback