JAG VILL NYSA SOM FAN

jag är så jävla splitttttttttrad
alla tankar springer omkring som såna här små djur som Timon i Lejonkungen
surrikater?
Och jag skulle göra lite te när jag kom hem
för jag är ju sjuk till och med
men KRASCH BOOM BANG
så for tekoppen i backen
kliiiiiiirrrrrrrrr
och allt te flöt ut över köksgolvet
förutom det som flöt ut över mina jeans
och jag kände
vilken fin symbol det här blev
för hur jag känner mig just nu
men jag orkar inte riktigt med en sån symbol idag
tror jag
image199

Kommentarer:
Postat av: malin

jag förstår att du känner dig så när jag såg dig där bland alla julklappshungriga människor på body shop idag. fuck vad stressigt du måste ha det! Jag kom aldrig in och hälsade för du var omringad o dessutom stod du i kassan. Det var kul när mamma sa: MEn gud vad lugn Rebecka ser ut trots alla människor. hehe. Imorgon ska vi ses iaf. pusssokram

2007-12-20 @ 18:34:19
Postat av: Elin P

Baby Bonnsi. Saknar dig som attan! Men du, vi ska ses och mysa snart. Eller gå ut eh? Eller göra något kulturellt? Kulturellt lät bäst i mina öron när jag skrev det.

Sånt är vi båda intresserade av. Haha

PUSSATTACK!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback