HARRY HARRY HARRY

nya harry-filmen sög
det var kul i slutet när allt var sorgligt o han Daniel Radcliff eller vad han heter är världens sämsta skådis och man bara vill asgarva o peka finger men man får inte för man sitter mitt emellan två främlingar i en biosalong...

roskilde däremot....
det var nåt helt annat
när man tänker på roskilde vill man också peka finger
men mot sitt hjärta
och säga
"Ouch."
så som E.T. en gång sa.
han visste vad han snacka om, den lilla invaliden.

roskilde är min favoritplats på hela jorden.
visst det regna som satan.
jag duscha inte på en vecka.
på fredagen hade jag inga torra kläder kvar förutom några trosor o ett par strumpor o en bh.
folk hade grävt en grop som jag trampade i o fick lera ner i hela stöveln.
MEN - gott folk
vad är det egentligen?
lite obekvämligheter. det är allt.
om man jämför med STOCKHOLM, a.k.a. äcklet, där man istället får stå ut med tråååkiga människor, åldersgränser, alla-måste-vara-så-jävla-snygga-och-balla-hela-tiden-till-och-med-på-ICA-sjukdomen, dåliga klubbar, surkärringar, nattbussar, missunnsamhet, allsång på skansen.....
då är lite lera nästan bara gulligt.
för på roskilde får alla ha roligt hela tiden.
ALLA HELA TIDEN!
och man träffar såna fantastiska människor.

dagens lista
FINA/SKÖNA/ROLIGA JAG TRÄFFADE PÅ ROSKILDE

  • Stuart aka Beef Stew
  • Andreas
  • Johan
  • Candy
  • Hampus
  • Fredrik
  • Markus
  • Jens
  • Frenchy
  • Camilla
  • Lina
  • Ben

Kan ha varit fler.
svårt att minnas ordentligt...
jag har en speciellt plats i mitt hjärta ändå för Stewie.
kommer aldrig glömma våra möten vid mama mombassa där man åt kokosmjölkssoppa
"hello, my little retard!"
eller när jag skulle gå o möta honom o det plötsligt blev svinkallt
o jag bara hade en stor klänning från Monki
och han kramade om mig och jag sa att jag frös
"well look at you, you're wearing a pillow case."
ja jisses.
jag tror jag hittade en bästa vän i den där resliga australiensaren.
och jag saknar honom.


Kommentarer:
Postat av: Emelie

:o har du blogg!! Det visste jag inte :D va kul!! neeej sög harry potter ååå jag som är värsta fanet (skäms lite). Jag ska se den på fredag, kanske hjälper om man har med sig massa godis att äta!! Hoppas du har en kul sommar förresten! Sprang på vilma för några veckor sen och hon sa att hon skulle hälsa. Hoppas hon gjorde det!! :D ses och hörs hoppas jag! puss och kram julegran

Postat av: emelie

ooo jag vill också ha dagens lista!! jag älskar lisor!! varför kom inte jag på det före dig!! jag kanske snor det nångång hihi :)

2007-07-18 @ 16:46:02
URL: http://serrihest.blogg.se
Postat av: Monomo

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-01-18 @ 09:05:36
URL: http://monomo.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback