PRE-EMMABODA

Allting står alldeles stilla nu

Jag läste i nån bok att man inte kan tycka illa om någon när man sett den sova.
Såna där grejer låter alltid som värsta fina, smarta sanningar när man först hör dom.
Nu.
Låter det bara fult och anti-sant.

Jag tror det bor ett litet monster i min mage
"You're very cocky."
"Why?"
"I don't know. You're just cocky."
"Why?"
Blä?
Pierre betyder sten på franska.
Pierre betyder kaxig men vacker på engelska?
suck.

dagens lista

SAKER SOM BECKA ÄR EN SUCKER FÖR

  • vackra, spinkiga, långa pojkar
  • alkohol
  • festival
  • choklad
  • ärliga, självständiga människor ex. Malin, Vilma
  • assymetriska tröjor i svart eller vitt eller grått
  • OC
  • komplimanger för min personlighet
  • män som talar franska
  • Harry Potter-böckerna
  • nattbad

Imorn bär det av till Emmaboda.
saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig (man borde hängt sig?)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fortfarande lika bedårande söt och fantastisk. =)

2007-07-24 @ 23:52:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback