BABA

kära vänner
ikväll ska vi ut på baba

något avslagen folköl rinner ner för röret från munnen till magen där det ligger massa god mat
men jag tror inte jag ska supa ikväll
inte full
nykter
i regnet

dagens lista

KLÄDER JAG ALDRIG KOMMER TYCKA ÄR SNYGGA

  • kortkorta kjolar med volanger i starka färger eller jeanstyg à la Marissa i O.C.
  • spetsiga pumps
  • brudkläningar i almänhet
  • balklänningar i allmänhet
  • toppar med sånt där sick-sack-knyt vid urringningen
  • skjortor med krås eller volanger

för kanske tre år sen hade det nog stått en jävla massa fler saker
men man vänjer sig vid konsiga/fula grejer också
vilket iofs ger mig hopp -
nån kanske vänjer sig vid mig nån dag

akta
dig
för
dumma
människor
dom
är
ovärda
jao.

det
finns

många
snälla
att
leka
med
istället

*old wise man in chair*

Kommentarer:
Postat av: Maxhilde

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback