IMAGINATION

idag har jag läst massa bloggar
alla har bloggar
jag också
men jag har bara lagt upp mina bilder här tidigare
men NU
blev jag så inspirerad att blogga
skriva
mina ögon, jag känner hur dom glittrar som skalbaggar (och också är röda i kanterna såklart som vanligt), av blogginspiration
jag vet inte vad jag ska skriva

jag ska göra en lista

KILLAR JAG ÄR KÄR I JUST NU O KANSKE ALLTID

  • Jonas Hassen Khemiri
  • Björn
  • Lars Skoglund
  • Jesper
  • Felix
  • Jeff

Det brukar vara fler än så
men jag har inte vart ute mycket på sistone...


Kommentarer:
Postat av: Letterberlin

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

Postat av: Amundmona

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-02-12 @ 11:24:04
URL: http://amundmona.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback