ROSKILDE

om fem timmar sitter jag själv på tåget
roslagsbanan
ensam med en fet blå ryggsäck, sovsäck, matkasse, handbagage
jag är livrädd
faktiskt dörädd
det ska regna hela festivalen
riskakorna kommer kanske bli geggiga

dagens lista

DET HÄR ÄR JAG RÄDD FÖR SKA HÄNDA PÅ ROSKILDESEMESTERN
  • jag tappar bort allas bussbiljetter (jag ska vara reseledare på festivalbussen)
  • jag glömmer kvar någon på rastplatsen
  • vi kör vilse
  • jag kommer att bli sjuk
  • vårat tält kommer dränkas i leran
  • någon främling kommer kalla mig hora
  • jag kommer tappa bort Vilma på väg till Beastie Boys
  • jag kommer försova mig till hemresan
  • jag kommer bli bestulen

  • Det här var ganska lugnande ändå
    ifall dom där grejerna skulle hända kan jag väl fortfarande ha jävligt kul?
    tappa bort vilma skulle ju vara tråkigt förstås....
    jag får knyta fast henne med björntråd o fästa runt min hals


    Kommentarer:
    Postat av: karl.

    världens finaste blogg.
    du måste berätta hur det var sen också, jag har hört lite blandade historier från folk som fortfarande är där, och folk som kom hem i princip innan det började.

    2007-07-08 @ 04:25:14
    Postat av: Le Doctór

    "någon främling kommer kalla mig hora"
    Du är gullig du, jag skrattade mycket över just det där citatet!
    Roligt, Roligt!
    /V

    2007-09-01 @ 12:43:48
    Postat av: Hallvardrebecka

    Very good guestbook. Interesting!


    Ny kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback