MÅRRAN

dagens lista

SAKER ATT HURRA FÖR TROTS STELA LEDER OCH KALLT HUS

  • Mumin har börjat gå på morgnarna igen!
  • Mamma säger "dumjävla kärringjävel!" (inte till mig) och det låter roligt!
  • Jag har fått en vän från California!
  • Mira som fyller 19 imorn!
  • Jag fick upp fyra pallar med lådor på lagret innan stängning!
  • Det tog över tre timmar men var bara roligt!
  • Jag kommer få pengar för det!
  • Jag har fått en vän från California!
  • Vilma & Malin & min syster Josefin för dom är fina och typ dom enda jag ser nuförtiden!
  • Erika också och hon har utställning på söndag!
  • Jag har fått en vän från California!

Kommentarer:
Postat av: malin

Vem är denna mystiske vän från California? Tell us more ;). Gud vad trött jag är. kl är 00:36 hemkommen från arbete. ´Jag har handlat tio twix idag dom kostade endast 18 kronor på mitt jobb! Kooolers.

I love you
kisskiss

2007-11-08 @ 00:37:39
Postat av: Blink Krikko

jag trodde att jag också va din vän. nu vet jag ingenting längre! tack på förhand :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback