NINETYFIVE CROWNS? YOU'VE GOT TO BE KIDDING ME...

mellqvists har gott kaffe
det skriver alla tidningar
och nu har jag smakat själv
först en dubbel espresso med vatten (istället för vanligt kaffe)
och direkt efter en cappucino
men ingen evan dök upp.
en av tjejerna där var fruktansvärt snygg
och jag satt ensam och läste
tillsammans är man mindre ensam
och lyssnade på
"...most shy people I know are extremely boring
either that or they are miserable from all the shit they've been storing..."

och sen gick jag därifrån
snurrig i skallen
tog en cigg
och kände mig besviken
på min lediga dag...
image193
till er som kommenterade det senaste inlägget
(hahaha, jag kan låtsas att jag är en sån där riktig bloggare
som har anonyma läsare)
men anledningen till att jag bara skrev killar på den där listan
var för att jag aldrig känt på samma sätt
att jag borde vara tjej och tyst
från någon annan tjej
om ni förstår vad jag menar?
ni känner mig, jag tror ni förstår vad jag menar.

imorse blev jag nästan tårögd av den här
bara en... åtta månader kvar till roskilde
då man får känna sådär dygnet runt
i tio dagar

Kommentarer:
Postat av: erika

jag fattar nu!! vad bra! =D vore ju fett ofräscht om du kände att du inte kunde vara dig själv med mig tex. tack för senast hoppas tavlan hänger fin. Puss o kram nu är det haparandra nästa!

2007-11-14 @ 01:05:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback