CUCKOO CUCKOO

ojojojojoj!!!
becka är hyperhyper
allting är som smällkarameller i hela kroppen
och i hjärnan
krusigt och konstigt
allt smäller och knastrar och blinkar och låter som Cuckoo Cuckoo (en av animal collectives nya låtar, ojoj gosse, lyssna på den)
blått rött grönt fin rosa
och jag tror verkligen att jag är bra idag
att jag kan saker
och jag vill bara stå och skrika och sjunga och att folk ska få höra
för jag tror det kanske kan vara värt det just nu just exakt i sekunden nu
och jag skulle i alla fall bli lycklig lycklig lycklig av det!
sprak sprak sprak

nu tog det slut?
snipp snapp snorum
jag behöver ett forum
för att hitta nån
att applicera lite kärlek på

Kommentarer:
Postat av: Josse

jag tycker du skriver underbart men jag undrar varför jag förfrågas under ditt senaste inlägg om jag vill köpa en sexig trosa...?

2007-10-10 @ 10:14:57
Postat av: madman

svaret finns i Bibeln! där finns alla svar.

2007-10-10 @ 13:32:42
Postat av: Lauritzvilde

Great .Now i can say thank you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback