GRISAR O BILAR

män och kvinnor
det är så mycket som gör mid ledsen i själen

idag kom Jehovas vittnen på besök
dom gav mig en liten bok att läsa
som en lathund
för Bibeln
vad som står där
sammanfattat
med färgglada bilder
på människor
som var gula, bruna, vita o svarta
olika stora
olika gamla
men alla hade dom lika bländande leenden
och dragspel och gitarrer och biblar och delfiner

jag läste lite grann
t.ex. om hur en gift kvinna ska uppfylla sin roll som god hustru.
då blev jag riktigt riktigt ledsen i själen
emo-kid No.1
verkligheten är så surrealistisk för mig ibland
Bonde söker fitta
eller är det jag som är skämtet?

-skriv om mig!

ok, vilma jag skriver om dig
vilma är en tjej
hon har blont hår
fräknar
lite fräknar
hennes händer är som fågelungar
jag brukar hålla i dom och det känns som att man skulle kunna knäcka dom som en liten kvist i skogen
så man får inte hålla så jättehårt
vilma har väldigt starka naglar
och fyrkantiga fötter
med långa tår
och en genomskinlig hy
som är lila under ögonen
så det ser ut som det coolaste sminket
även när hon är "naturell"
för när hon har smink är det faktiskt det coolaste sminket
och jag skulle kunna skriva lite mer om hur vilma ser ut
för jag vet ganska bra hur hon ser ut
hon är snygg
men man vill ju också skriva allt det andra
om hur det är
att hon är
en av dom bästa
sakerna
som
finns
i hela
världen
men var att börja?

Kommentarer:
Postat av: Vegardann

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback