I CAN'T HOLD WHAT'S IN MY HAND

JAG BLEV LEDSEN HELT PLÖTSLIGT
BARA LITE
oj caps lock
bara ensam ensam ensam
jag äter yoghurt
nästan hetsäter
ojoj vad gott det är

men vad kommer hända sen hörrni?
nu jobbar jag ju.
och dte kommer bli mer.
kanske får deltid i täby centrum eller gallerian.
och vips har det gått ett år och man har inte gjort nånting.
jag vill ju
vill ju
bara spela
hela dagarna
egentligen
och inte bara fråga om du har provat kroppsskrubben som finns i samma serie, den är jättehärlig!
det är kul på jobbet
det har gått så fort
från inget jobb men mycket ångest
till mycket jobb som är perfekt och roligt

vad fan är det som spökar egentligen?
jag känner mig liten

jag blev lite kär i en kille i affären igår
han var typ den roligaste jag träffat på jag vet inte när
amerikan till och med
pratade hur länge som helst
min kollega frågade senare
"just det, jag glömde fråga hur det gick med den där knäppa killen?
han som prata engelska, vad var det för fel på honom?
han skulle ha nåt lila läppstift?"
hon fatta inte att han skämta...

fast mest kär är jag i paul scheer just nu
kärlek vid första ögonkastet
vet inte varför men jag är helt betagen
image187

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback