OCH DET BLEV JU JÄTTEPOPULÄRT

jaha jaha jaha
och det kryper i hela kroppen
jag vill bort bort bort
kom hit nu Lennart
och ta mig med
bort
härifrån
bort
nånstans där folk säger vad dom menar
och ingen är martyr
och ingen tränger sig på
och ingen KRÄVER allt
nånstans där man låter folk vara
och så får man säga snälla saker när man menar dom
Lennart, min gamla sjöjungfruvän
med gnistrande björklövsgröna ögon
och sjögräshår
kom hit med en båt
eller dykarklocka
eller en en sån där stor havsgaffel
som Kung Triton har
som kan förvandla folk till sjöjungfrur
så kan jag få lite ro i själenimage170

Kommentarer:
Postat av: Elin P

Hehe, du ser ut som en 1800-tals-jane-austen-dam på din presbild. FIning!!! hoho
bra blogg i allmänhet. vi syns och hörs snart. gå ut när du får pengar? vore najs. pussis

2007-10-05 @ 11:25:57
Postat av: karl.

hjärta häst.

2007-10-07 @ 12:28:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback