BAMBOO BANGA

ALL I WANNA DO IS
image155image155image155image155
AND....
AND...... take your money?

jag känner mig lite som Marissa i OC just nu
inte på utsidan
men ni vet
när Julie säger "Just tell me what's bothering you!"
och hon svarar "do you really wanna know what's bothering me?
do you? do you really wanna know what's on my mind?"
"Yes!" svarar Julie
och ni som sett det här avsnittet vet ju vad monster-Marissa svarar
så skulle jag också svara om nån frågade vad jag tänker på idag.
för er som inte sett avsnittet finns ett litet klipp här från youtube

om man jämför sig själv med nån i OC kanske det blir lättare att inte ta saker på så stort allvar?
det är ju inte direkt lätt att ta marissa på allvar iaf.
men hon har schyst läppstift

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fantastiskt!

2007-09-20 @ 19:58:15
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHAHAHA. NEJNEJNEJ.

2007-09-20 @ 22:38:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback