DU SKULLE SETT HUR DU KRÖP

okej okej
det kommer bli lite sömn inatt
men det är jag beredd på
vore det ändå inte ganska fantastiskt om det knackade på rutan mitt i natten
eller kanske precis när solen gått upp
och en person som man kommer tycka om när man lär känna den väcker en
med sina knackingar
och säger
"nu ska vi ut på äventyr.
men först ska vi stanna vid bageriet och köpa färskt bröd som är salt och segt."
eller kanske ännu bättre, ändra manus:
"nu ska vi ut på äventyr.
men först ska vi äta frukost!"
*klättrar in genom fönstret.*
(personen har svarta kängor)
"jag har varit vid bageriet och köpt färskt bröd som är salt och segt.
här är en termos med kaffe.
här har vi brien!
och cigaretter med vaniljsmak till efterrätt."
jo, det vore ganska fantastiskt.

Kommentarer:
Postat av: Torey Hayden

Oh, my mad man, we surley do have to stop meeting like this. It twists and turns me.
But what do i know?

Postat av: madman

ja vad vet du?
och vem fan är du?
till och med kryptiskare än kryptiska kalle....
var inte så hemlig!
SÄG VEM DU ÄR!
(jag låter mer arg än vad jag är, är bara nyfiken)

2007-09-11 @ 11:55:51
Postat av: Torey Hayden

Oh if only, my mad man, if only.
I did have something rather inteligent
to share but somehow i forgot, as always when we speak. i've neve been a big fan of inteligence anyways!
Well, hopefully the future will tell and
hopefully i'll be able to be able!
Sincerely/Sincerely


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback