KANEL

image156
jag har kommit på att jag faktiskt inte har några pengar
att jag inte får några pengar
fast jag gör av med pengar hela tiden
så nu ska jag sluta med det
nu är det:
slutfikat
slutsupit
slutimpulsshoppat
det blir kaffe i termos från och med nu
och det är godare än Sandy's kaffe!

sluthängt på bondegatan 16B är det nu också
så kan det gå minsann
men jag, malin o erika ska ju ändå bilda familj och bo tillsammans
så det gör ju inte så mycket egentligen
vi måste hitta två lämpliga män att avla barn med också
två barn som vi tre ska ta hand om tillsammans
två små busungar!
om jag får en präktig unge kommer jag kräkas lite i ungens lakan...
vi skulle laga varm mat i stora grytor
och malin skulle fotografera alltalltallt fint som hände
och erika skulle göra tusen små djur som lurade i varje rum
och jag skulle läsa sagor varje kväll om smörbocken och alfons och tomtebobarnen
och ingen skulle säga
nu får inte du vara med och leka längre

Kommentarer:
Postat av: malin

jag är full och ska jobba om fyra timmar. herregud. jag har varit jordens tråkmåns ikväll stått dfruckit öl och glott på människor vi var på gamla teatron duvet. sen tappade jag bort mig när jag skulle gå hem från gullmarsplan och höll nästan på o börja gråta men kände mig lite som en överlevare som var på jakt efter sin bostad jag sprang och sprang så kom man hem med varma fötter till varma sängen. nu har jag ont i ögonen och litei hjärtat. jag sprang över samma bro som my D och jag stod o kramades och störtgrät på. det kändes konstigt hur tiden bara går förbi en bara sådär! hej hopp nu ska vi leva och vara lyckliga. ok nu babblar jag nog mest, jag vet inte vad jag försöker säga ller det vet jag nog men vet inte om du hänger med, hahaha. jaja. tyst malin. i like you. puss och kram jag ringer nog dig på lunchen imorgon! hihi

2007-09-22 @ 04:16:50
Postat av: mallas IGEN! :D

glömde säga.
om du inte har pengar så bjuder ju rikaICAmalin på kaffe och FEST!
WOHO! tills du får något flashigt jobb. :)

2007-09-22 @ 04:18:16
Postat av: Erika

jaaaaaa såååklart!!! som i den vackraste drömmen som finns.
och alla fåglar och ekorrar kan prata och alla råttor kan sjunga och alla djur äter vegetariskt.

2007-09-26 @ 00:23:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback