MIGHTY BOOSH

Okej
Arbetsintervju nummer ett avklarad.
dom var snälla.
jag var inte nervös.
dom ringer på fredag.
dom skulle intervjua tio andra tjejer.
om jag inte får jobbet så tror jag att jag vet varför.
men det är lugnt.
jag gjorde mitt bästa.
vi kan inte alla vara josefin reinhard heller.
och på tal om denna, JAG SAKNAR DIG.
kom hem från thailand nån gång.
eller stanna månaden ut och upplev fina äventyr vetja.
detta önskar jag eder, söta josefin.

imorn eller dagen efter imorn kommer dessa fina vänner trilla ner i min brevlåda:
image144image145image146image147

och nu - en gammal favorit i repris!

dagens lista

HÖSTENS KONSERTER JAG SKA/VILL GÅ PÅ

  • oh no ono, kägelbanan 12 sept
  • pascal, debaser slussen 15 sept
  • soviac, kägelbanan 22 sept
  • jens lekman, kägelbanan 28 sept
  • animal collective, debaser medis 15 okt
  • detektivbyrån, debaser medis 17 okt
  • laakso, debaser medis 18 okt
  • bonde do role, kägelbanan 23 okt
  • efterklang, debaser slussen 1 nov
  • arcade fire, annexet 5 nov
  • coco rosie, debaser medis 12 nov
  • múm, debaser slussen 27 nov
  • gogol bordello, debaser medis 2 dec
  • rufus wainwright, cirkus 2 dec

nån mer än jag som känner peppen på hösten helt plötsligt?
åh mitt nagellack är så glänsande rosa det ser ut som godis jag vill äta upp det mmmmmmmmm
och mallan,
jag vet att du fick en present igår
men här får du en till
för du är så söt!
image148
här vill jag bo med dig en vacker dag.
du & jag i montmartre. kanske till våren. eller vad säger du?


Kommentarer:
Postat av: malinp-raaalin

det vore verkligen nåt. hoppas det är så fägglatt som på bilden, mmmm jag gillar färger.
jag tänker följa med o kolla laakso, detektiv, rufus och jens. vi rånar en bank! eller plankar! d du! puss

2007-09-11 @ 22:51:24
Postat av: Kimyvonne

Very interesting site, beautiful design, thank.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback