OH NO ONO!

Arbetsintervju två avklarad
fett läskig
man var tvungen att mer eller mindre spela teater inför grupp
jag blev nervös och ticsade som fan
ögonbrynen hoppade upp och ner
jag hoppas det inte syntes lika mycket som det kändes....
nåt måste ha gått rätt iaf
ska komma o provjobba på fredag

YOU WANT SOMETHING SPECIAL YOU WANT SOMETHING REAL
ja, tuffa alliansen, det vill jag faktiskt.
jag tror det var för mycket kaffe, för lite mat och post-arbetsintervju stress som gjorde det igår
men jag fick verkligen den där melankoliska men saltlakritsstarka desperata längtan
på tunnelbanan
efter
att

ha
någon
att
titta

som
tittar
tillbaka
och
man
känner
att
han
känner
samma
som
jag
känner
när
jag
tittar

honom
som
när
han
tittar

mig.

nu dricker jag en drink här.
med svartvinbärsvodka från riga.
den är ganska god.
jag tror jag börjar bli berusad.
dricker så sällan nuförtiden att går sjukt snabbt att bli full.
sen bär det av till kägelbanan.
IKVÄLL SKA VI DANSA.
HAHAHAHAHAHAHA
HAHAH
AHAHAHAAA
MUAHAHA.

DON'T YOU DIE IT'S FIRST CLASS RIOT
jag tänker inte dö
jag är inte överklass
DON'T YOU DIET, FIRST CLASS RIOT
minns inte vem som sjöng så
minns att det var roligt

Det tog tre år för oss att hitta tillbaka till varann.
så sa du.
nu känns det ibland som när vi var 15 igen.
fan vad bra det känns.
image149


Kommentarer:
Postat av: anderss0on

Svartvinbärsvodka :S Usch.. Jag hade svartvinbärsnubbe på midsommar, det köper jag aldrig igen :P

Postat av: madman

det var helt okej om man har nåt att blanda med. o så blir det finaste ljusrosalila färgen...

2007-09-13 @ 13:05:10
Postat av: Tomlejla

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-12-11 @ 11:19:06
URL: http://tomlejla.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback