OH NO PLANKO

oh no ono i mitt hjärta.
dom gjorde mig lycklig och svettig och på en låt gråtig.
sånt där man kan leva på en vecka.
image150
sen bar det ju av till baba förstås.
träffa aron o elli o tove o äckelstefan o han.. erik? från skolan. trevlig prick men inte säker på namnet...
men vem fan bryr sig om vad jag gjorde igårkväll egentligen?
blablabla
kan jag lika gärna skriva.

v. 39 blir prestationsveckan nummer ett.
provjobba må-fre på Body Shop i täby.
ojojojojoj becka.
nu gäller det att vara slug.
eller trevlig?
alert...
visa framfötterna.
jag har stora fötter.
och smutsiga skor!
måste köpa nya skor....
fan....

Kommentarer:
Postat av: erika

hej
nu har jag lyssnar lite på oh no ono. det är ju väldigt trevligt!

2007-09-13 @ 22:05:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback