RIGA

okok.
det finns inga A:n med ringar eller prickar
pa den har datorn.
Inga O:n med prickar heller.
sana som man anvander nar man skriver ooooool!!!!
bars bars bars!!!
dricker ol just nu faktiskt.
pa ett hotellrum i Riga.
kopte tre ciggpaket idag till priset av ett paket i Sverige.
lettlanningar ar ganska vackra pa nat vis.
modet pa stan ar verkligen fascinerande.
manga unga man som gar pa rad ikladda kostym (som i Dressman-reklamerna)
manga som har kostymjacka o skjorta upptill
jeans och vans nedtill
javligt skumt
men faktiskt snyggt
nat vi svenskar borde adoptera
nat vi INTE borde ta efter ar deras vaskmode
tjejernas vaskor ser ut som...
en spya av strass, spannen, metallic, lader, pals och krokodilskinn.
HEMSKT!

kopte lite smink idag.
for mindre an 50 svenska kronor fick jag
  • ett korallfargat nagellack
  • ett bubbelgumsrosa nagellack
  • ett morkrott nagellack
  • en mjukt lilarosa lappenna
jag skulle kalla det for ETT KAP


                               nu hoppar vi tillbaka till 1a september
plotsligt stod du bara dar
en (deci)meter ifran mig (och sa: "gor det nu om du vagar!")
och jag gick fram och pratade med dig
och jag upptackte att du har tva leverflackar pa vanster kind
och jag upptackte att du ar precis lika trevlig som dom sa att du skulle vara
och du hade pa dig en fin svart kostym
slips
vast
hela koret
och Orup sjong att i Stockholm ar han fodd
och en babis dansade i famnen pa sin pappa och tittade pa mig
och nar jag kande att det var dags att lamna dig och ga darifran och inte vara jobbigt patrangande
da gick jag
och sen andades jag som en liten vettskramd kanin
och jag sag kanske ledsen ut pa ogonen
som den dar kraftan som Bosse kastar tillbaka i sjon i "Alla vi barn i Bullerbyn"

Kommentarer:
Postat av: malin

vaddå det där hemska modet med strass, spygrönt, pälsar, skylånga vinröda naglar och allt sånt där är ju helt fantastiskt! Jag var helt såld på det när jag var där. O imorgon kommer du hem hohohihi det tycker jag är roligt. :)

2007-09-04 @ 22:44:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback