TYPISKT VÅRAT SAMHÄLLE


Imorse skulle jag käka frukost o kolla lite Nature Channel som vanligt.
dom brukar visa mysiga program om bläckfiskar eller vargungar eller orangutanger.
MEN
idag fick jag se massa hemska djurvåldtäkter istället!
Elefanter med slingriga snoppar som förgrep sig på tjejelefanter som vägde 4 ton mindre.
Sjakaler vars fortplantningsorgan expanderade efter utlösningen så att dom satt fast i honan en hel halvtimme.
Honan gnydde och såg jättekränkt ut!
Men värst av allt var ändå HERMELINEN!
Hanen smyger sig på UNGARNA när honan är borta och våldtar sina döttrar.
Det var ett fruktansvärt scenario - alla ungarna skrek och skrek och slingrade sig för att komma undan.
Men han visade ingen nåd.
Det var en dålig start på dagen.
image142

Kommentarer:
Postat av: malin

du e kul

2007-09-06 @ 22:05:09
Postat av: ursula

Näääeeej. ungarna! men gud. Sjuka grejer...
Ja det är en fin dag idag.eller var det igår?
och jag har ätit hemmalagad pizza och nu är jag varm i ansiktet.

2007-09-07 @ 17:37:54
Postat av: karl.

anmäl programet till fbi eller nåt.

2007-09-08 @ 00:55:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback