VINCE NOIR


jag har ätit gröt
o nu känner jag mig som gröt
och mina öron är gråa
för jag har färgat håret
och jag mår ganska bra, malin
men vi borde leka snart!

dagens lista

BÄST PÅ TV JUST NU (ASSÅ, "I-ALLMÄNHET-NU" INTE EXAKT JUST NU)

  • the mighty boosh
  • andra avenyn
  • fist of zen
  • sex & the city
  • spanking new music
  • tredje klotet från solen
  • ally mcbeal
  • nanny
  • oprah
  • glamour
just nu har jag hamnat i koma
det är fasligt tyst
man vill plötsligt ha en koja
trädkoja
fast det är kallt och rått
jag vill ha en trädkoja
eller en lekstuga
att tända värmeljus i
och spela kort
och dricka te ur termos
med långkalsonger på benen


vilmas plan är att inte frysa en enda gång på hela vintern
min plan är att....
image168
...spela in?


Kommentarer:
Postat av: malin

du är sjuk lite faktiskt.haha.

2007-10-01 @ 22:00:51
Postat av: Bredemai

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback