TÅGET GÅR RUNT RUNT RUNT OCH SÅ ÖVER EN BACKE

idag har jag varit på dans
först kolla jag på konst på kulturhuset
lite fotoutställningar och videoinstallationer
dom var både vackra och roliga
en video var på Bush
när han fick applåder
och ett foto var på två halvnakna tjejer
som kramas på en äng
i skymningen.
sen åt jag godis
sen gick jag o kolla på dans
det var fett fett fett bra
flera gånger dansade dom tillsammans
och var som sammanlänkade vid varsin kroppsdel
en gång satt en killes o en tjejs huven ihop
och dom snurrade runt och gjorde som kullerbyttor hela tiden
men huvena släppte inte.
sen var det en gammal gammal kvinna
som hade en pussdans med en ung man
deras munnar satt ihop jättelänge.
här är dom.
image204
och det var en massa massa massa jord på hela scenen
och en hög med jord som vällde in från ett fönster
där dom grävde sig både in och ut som små mullvadar.
jättemärkligt.

Kommentarer:
Postat av: Iverastri

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback