MONSTER MONSTER MÖNSTER MENTOR MOSTER MENS

jag tänker på dig lite för ofta
bara för att jag är lite för ensam
men men men men men
när det kommer till sånt här
är jag självisk
så det är läskigt.
jag måste bara skärpa mig.
men det är som i en amerikansk film
om en psykopatseriemördare
som kanske är snäll
eller åtminstone normal
innerst inne
men bilderna dyker upp i skallen på honom i alla fall
gult ljus, allt är närbilder
i knähöjd
och bara detaljer är skarpa
dom tränger sig på
med en kraft
som kommer inifrån
som gör att man hatar inifrån
och man ruskar på sig
och får en rynka mellan ögonbrynen
men du finns kvar där
i mitt huvud
och jag vet att du finns kvar där
du finns där
på riktigt finns du
och jag kan bara räcka ut handen och fånga dig
som en citrongul slemfjäril
men men men men men
det skulle varken du eller jag bli något gladare av
image200
ask my mother: does peace come along with age?
"no restlessness grows worse day by day"

I can't control my hope I can't control my dreams
I can't eat I can't sleep I can't do anything

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback