NU PRATAR DOM OM RUMPOR PÅ TV

deg deg deg deg
jag är en bröddeg

och först pratar man lite strunt
o sen när man ska fråga hur hon mår
för man är lite orolig
då är hon offline.
det skulle aldrig hända i verkligheten.
msn är så oförutsägbart.

igår hade jag två kunder
som ... ja vad ska man säga om dom?
två killar, 25+ eller nåt.
kommer fram och säger
"hallå, ni är väl typ så här experter på såna här grejer?"
"ja då, det är vi." säger jag.
den ena killen med krokig näsa
börjar prata om hur torr han är
och att man ska väl typ smörja in sig med krämer o sånt där har han hört
"kolla vad torr jag är!"
sträcker fram handen.
"jag har sett värre."
säger jag
sen måste man ju le lite då och då.
sen får dom dofta på alla krämerna.
det mesta luktar gott tycker dom.
sen säger kroknäsan:
"men asså, luktar man inte väldigt mycket om man smörjer på sånt här på hela kroppen?"
"jo, det brukar man ju. vissa doftar lite mindre än andra så det beror på."
"men asså, tänk dig att du typ skulle ha sex med en kille,
som luktar så här, han har typ sån här kräm på hela kroppen liksom,
vad skulle du tänka då?"




nu måste jag gå till jobbet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback