ATT HA MAGE

  • Nu hann jag inte ta farväl av min käraste
    min allra käraste
    som ska flytta ifrån den här hemska staden
    till en annan stad
    långt härifrån
    och jag vill inte tänka på hur mycket jag kommer sakna henne
    för allt kommer att bli tråkigare nu
    och vem ska dyka upp här med chips och rufsigt hår när man är bakis
    och skratta åt mig när jag är löjlig
    och säga att man borde tillverka möbler som är formade som en människokropp
    för det är ju det skönaste man kan ligga på egentligen
    och vem ska jag kunna tycka så där mycket om?
    vem ska tycka om mig tillbaka?

    dagens lista:

    ALLT SOM ÄR DÅLIGT OCH SORGLIGT OCH FEL
  • folk som betalar för att gå på konsert med som bara står och pratar (skriker) istället för att lyssna på musiken eller bara gå därifrån om man inte tycker det bra
  • att malin o erika flyttar till berlin
  • min finne på läppen
  • att jag inte städat
  • alla mina pengar som tjofftjoff försvinner
  • att jag inte spelar mer musik
  • en person som jag vill träffa mer men som känns som för bra för mig
  • all denna alkohol
  • stockholm
  • kylan
  • jag

Kommentarer:
Postat av: Axelpaxel Palm

Jag kan!

2008-03-08 @ 00:12:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback