SI, J'EN AI MAIS ILS SONT TRANQUILLES.

jag har:

  • gårdagens smink + mer smink
  • tre tomma vinflaskor
  • tre fulla vinflaskor
  • fem fulla ölflaskor
  • fula hål
  • odiskad disk
  • en pingvinkalender
  • en lånebok vars lånetid gått ut
  • hemskt långt hår
  • skrattat mycket på jobbet idag
  • skrynkliga händer
  • en tendens att le fåraktigt för mig själv sedan ungefär en månad tillbaka

jag har inte:

  • koll på ekonomin
  • sovit ordentligt inatt
  • dammsugit på länge
  • någon g-sträng till min gitarr
  • frostat av frysen
  • betalat för T-shirten jag har på mig
  • nästa veckas arbetstider
  • tappat modet

jag önskar att jag hade:

  • en stadig frisyr
  • bara liiiite mer pengar
  • ost i kylen
  • lämnat in låneboken i tid
  • en röd espressobryggare
  • en ny, blå cykel med absurt hög sadel och avkortat styre parkerad på min innergård


    det här är jag och mami
    hon är japan, fotograf och hemskt söt
    jag är svensk, vegetarian och trött

Kommentarer:
Postat av: Malin

det ser härligt ut!

Fortsätt le som ett får så kommer jag efter dig likt vargen! moaha.

Puss!

2009-03-22 @ 11:31:00
Postat av: Sösterbröster

Ujujuj, fina flickor. sur les quais! Shit du är helt nere i lagerarbetarn. Skönt att höra att du inte tappat modet iaf. Jag tycker nog att du har en rätt stadig frisyr... iaf om man jämför med min. Fasiken vad jag saknar dig min lilla duva. Önskar att du va här o kunde läsa det underbnara Madickenmanuset med mig. You would liiiike. Ska verkligen försöka komma ner, då ska jag se till att du får betalt för gammal ost (dvs att du får ost i kylen). Gå och lämna den där jävla boken nu. PUSS

Postat av: Julia Strössel

Rebecka!!!

Jag älskar din blogg. Den är underhållande och fin. Det var länge sen...



Puss å kram från Rössel

2009-03-26 @ 21:20:18
URL: http://douglasfirs.blogspot.com
Postat av: Josefin

skriv nåt nytt din gamla get.



egg nod

2009-03-26 @ 23:00:35
URL: http://josefinreinhard.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback