THE MYSTERY OF LOVE IS GREATER THAN THE MYSTERY OF DEATH

So you pick up your asthma inhaler
And put it against your lips
And oh those lips I've loved
That I was dreaming of
They're so red and soft
I'm so sorry I couldn't love you enough
I'm so sorry I couldn't love you enough
I'm so sorry that I'm leaving you
Because I don't love you
I am leaving you
Because I don't love you

Mannen som slutade röka =  BRA FILM. Gösta Ekman = het. Stämning = Roliga, knasiga, nakna 70-tal. Tage Danielsson = modigt geni. Musiken = äger. Sexscenerna = våldtäkt?

17e november = Konsert i Stephanies lägenhet. Inbjudna = musikbranchfolk? Lokal = FETT FIN. Förband = Thos Henley...? Instrument = världens vackraste gitarr. Kvar att kirra = Artistnamn? Låttitlar? Tempen = NERVÖST.

Rebecka = Ruttet hjärta. Livsöde = ensam. Framtidplaner = Göteborg. Ambitioner = Överleva samt musik. Tempen = JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE LÅT MIG SLIPPA

Kommentarer:
Postat av: Cool Cat

Älskar dig Becka och längtar efter dig. Hang in there. Snart kommer Josefin med peppen!



många kramar från



Maman

2009-11-01 @ 00:12:48
Postat av: Josefin

Hej mitt hjärta. What's up älskling? Som mamma sa så kommer jag snart och pussar på dig. Men om du vill prata innan så har jag skaffat skype nu. Date snart? Hundra pussar till dig vackra, starka, kloka och coola lillasyster!

Postat av: DaddyO

Nicke Nos!

Har ringt utan att få tag på dig flera gånger.Sänder dig mina varmaste och älskligaste tankar!!

Josse och Mr Benson (din gitarr!) kommer snart till dig. jag har lämnat in Mr Benson på justering plus nya lite softare strängar. Han längtar efter dig men bara hälften så mycket som jag längtar efter dig!!

Pussla på Nosla

DaddyO

2009-11-01 @ 22:59:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback