TINGELTANGEL I ÖRAT OCH VACKRA TANDLÄKARE. FÖRVIRRINGEN ÄR STOR.

Kalle! Kolla din message inbox pa Myspace eller mejla mig direkt pa [email protected], oki?

nu är det langhelg.
4 dagar.
igar drack jag champagne.
den var god, kall och gratis
serverades med snacks och rosa kakor.
sen sag vi franska bratz som hängde i baren pa Mon Hôtel
silverpaljettminiklänning med pälskantadkappa OCH rysk pälsmössa,
det later som en bra idé, ja?
pa en 18-arig fransyska med en bad hair day och en halv kajalpenna utsmetad runt ögonen?
men vilken kväll det var ända...
quelle soirée!
jag försov mig dock imorse
och det blev sallad med nescafé till frukost.

dagens lista:
BERÖMDA CITAT OM CHAMPAGNE
  • "Too much of anything is bad, but too much Champagne is just right."
  • "Three be the things I shall never attain: envy, content and sufficient Champagne."
  • "In victory we deserve it, in defeat we need it."
  • "I only drink Champagne when I'm happy, and when I'm sad. Sometimes I drink it when I'm alone. When I have company, I consider it obligatory. I trifle with it if I am not hungry and drink it when I am. Otherwise I never touch it - unless I'm thirsty."

OKEJ ALLIHOPA DAGS FÖR EN LEK!!!!!!
VEM KAN PARA IHOP RÄTT CITAT MED RÄTT UPPHOVSMAN????
Lily Bollinger
F. Scott Fitzgerald
Dorothy Parker
Winston Churchill

DEN MED FLEST POÄNG VINNER FRIBILJETTER TILL "ALLA BARN ÄR OFFER - DITT MED - BLI FADDER!"-GALAN!!!! TÄVLA NU!!!!!!!!


Kommentarer:
Postat av: Matilda

amen, två vet jag säkert!

Lili B. - "I only drink Champagne when I'm happy, and when I'm sad. Sometimes I drink it when I'm alone. When I have company, I consider it obligatory. I trifle with it if I am not hungry and drink it when I am. Otherwise I never touch it - unless I'm thirsty."



Winston - "In victory we deserve it, in defeat we need it."



De andra kan jag bara gissa på =)

vi ses snart älsklingpälskling!

2008-11-10 @ 23:38:00
Postat av: Josie

Min lilla partypingla. Kan man sakna nån så mkt som jag saknar dig? Nä. Jag vill gärna att du kommer hem nu.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback