MADAME, LES TOMATES?

ja hörrni, vilka jävla tomtar det finns i världen...
orkar inte räkna upp alla men det finns en drös

dagens lista
VAD JAG TÄNKTE TA MIG FÖR DEN HÄR VECKAN
  • klippa haret pa en frisörskola för 7 euro, DOCK vet jag inte hur jag vill ha det. page? lugg? rakt avklippt till axlarna ungefär men lite kortare där bak?
  • ga pa sorbonnefest för 12 euro där ölen kostar 1 euro och prata alkoholfranska
  • innan det, ej att förglomma, föra hos oss med lite mousserande, lite lolitabaguette med hummus o varför inte lite vive la fête?
  • träffa mille över en café eller crêpe eller dylikt, vad vi nu kan klämma in i hennes fullspäckade agenda (och min)
  • göra grammatikprov med diktamen imorn
  • ga pa no age-konsert pa point éphémére med helena o gabbi o nan fran deras jobb
  • skriva lite brev, gud sa mysigt allesammans, tycker ni inte?
  • fa lite nya skavsar av mina nya dr. martens

Kommentarer:
Postat av: karl.

hej becka du skriver så fint på din blogg! jag har skickat några sms men de kanske inte kommer fram? eller så kommer dina inte fram. teknik är ett ofog ibland. har du nån mail man kan maila till? saknar dig!

2008-10-30 @ 18:49:16
Postat av: madman

jag fick ditt sms, har skrivit ti dig pa myspace, kolla där! mejla mig pa [email protected] sa mejlar jag tillbaka, saknish ocksa§§

2008-10-31 @ 11:33:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback