BOMBER & GRANATER

knivar & gafflar
om du har en stund över kan du titta på den här lilla filmen

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1236512

nu snor jag ett tuggummi från nån
det var inte så gott
mjuk yta
jag gillar bara saker med hård yta



man märker hur alla människorna här fälls ihop som verktygslådor när hösten kommer
det blir inte kul längre
att gå omkring och bara gå omkring och bara vara och andas ut långsamt och släpa fötterna och långsamt slappna av i nacken så huvudet faller bakåt och ögonen sluts och näsan luktar istället efter fina dofter
det blir för kallt nu för det
och för fult
och människor är inte lika vackra
och allas tid tas upp av andra saker
och alla fälls ihop
inför vintern
som verktygslådor
klickklackklonk
nu var det roliga slut
hej så länge

Kommentarer:
Postat av: mallan

jag har inte blivit en verktygslåda inte. hösten är fin och färgerna är fina. Men många blir som du säger.

2008-09-10 @ 14:13:50
Postat av: Anonym

Jag har titat på den ! dokumentären! :D:D:D!!!!

2008-09-16 @ 13:19:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback