JAG MÅSTE HÄMTA TVÄTTEN

jag är så blek
jag ser sjuk ut
faktiskt
men det kan jag leva med

igår år jag på grekisk restaurang må ni veta
jobbmiddag
förrätt huvudrätt efterrätt o cappucino
det var så SMASKENS må ni veta
vindolmar, friterade potatis, saganaki, halloumi, oliver, fåroströra med chili, marinerade vitlöksklyftor, sallad, såser och röror och så mörk, seg chokladtårta med tre kulor äkta vaniljglass
jag och Tanja knäppte upp byxknapparna båda två
jag knäppte aldrig igen min knapp

jag har gjort av med så mycket pengar idag
över 25 000 kronor
må ni veta
och jag ska göra av med mer ändå!
jag ska gå och fika idag
om nån vill fika med mig
och så ska jag handla mat
men först blir det roslagsbanan ut till bällsta
leta reda på betygen
och resväskor
och lyssna på hur tyst det är där ute i vallentuna


söta flicka

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback