KITSCH!

det är 11 dagar kvar tills jag åker
jag har 8 dagar kvar på jobbet
idag är min lediga dag
och här sitter jag o lyssnar på swing och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till
ta mig för menar jag
ta mig till låter så neurotiskt
och jag är ganska lugn
filmjölkslugn
lugn som en filbunke
kors i taket
ser man på
det ante mig!
jösses....

idag fick jag fyra kramar av en person
det var såna här kramar som gjorde att jag förstod en massa saker som personen inte behövde säga
bra kramar
dom kändes som
"hejförlåtfanjagharbaravaritvirrigvadjagärgladattsedigjagtyckerjuomdigochdetärintemermeddet"
men jag vet inte
jag menar
jag är ju ingen expert

nu ska jag gå och handla lite granna
smör bland annat
för att baka kladdkaka
och morötter
för att det är bra att ha
och grapefrukt
för att jag är beroende
och tops
och tändstickor
för att det står på anslagstavlan
och sen ska jag fortsätta att packa ner mina kläder som inte ska användas på minst 4 månader men förmodligen längre än så för jag har en känsla av att jag inte kommer komma tillbaka till stockholm på ett bra tag


Kommentarer:
Postat av: malin

gud vad jag älskar dig.

gud vad jag saknar dig.

och jag saknar dig än mer när jag vet att det inte bara är att ta färjan över. Goddamn.

2008-09-19 @ 18:12:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback