VET DU VAD LÄNGTAN ÄR?

det är en ö.

fan fan
mitt huvud har förvandlats till en vattenmelon
jag kanske håller på att bli sjuk
jag har ingen ork
allt blir släpigt och illamåendigt och trögt
och jag har ju en massa disk men jag tycker för synd om mig själv för att tvinga mig att diska
en kvinna i mitt tillstånd borde få glass och chailatte och en superb film serverade
på silverfat
eller den fina fågelbrickan som står på köksbänken
men jag är ju alldeles ensam
så vem hade jag tänkt skullle komma och servera det?
nån som läser det här och vill komma till undsättning?
nu ringer telefooonneeen
en undsättare månne?
HAHAHAHA
NI KOMMER ALDRIG ATT TRO DET
MEN EN RÄDDARE I NÖDEN
ÄR PÅ VÄG
OCH HAN SKA STANNA  PÅ VÄGEN FÖR ATT KÖPA GLASS!!
jag blir så glad att jag tror jag ska diska trots allt....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback