BOYS & GIRLS! BE MINE...

Bloggångest!
har hummusdisk i diskhon.
börjar jobba om nio timmar och en kvart.
ska först åka o hämta ut mitt pass på svenska ambassaden
(lär ju LÄTT hända också)
och så har jag ett trasigt nagelband.
men egentligen har jag massor av intressanta saker att blogga om.
de har ju varit full rulle.
men rullen har varit FÖR full.
jag med.
eller full för ofta mest,
dvärgfest, spelning, nicolas konsert, tape bar, motel bar, blablabla.
blablabla!
åh
fitta
jag pallar inte.
men spelning gick fint i alla fall,
kom massa bra folk,
folk blev glada,
svenskarna sjöng med i Familjen,
den armbrutne var inte där men vad gör väl det,
knudt har åkt hem,
saknar honom FETT mycket,
kollade på The Reader igår o grät mellan fingrarna,
nu måste jag sova
åh
fitta...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback