EN EKORRE KAN RAMLA O STUKA SVANSEN

jag är tvungen att ge mig själv en liten klapp på axeln
jag har varit duktig ändå
bortsett från att jag e lite svinig mot mesiga fransmän
men dom får skylla sig själva
dom förväntar sig lite väl mycket och är lite väl humorbefriade
men bortsett från dem går det bra nu
kompis

...jag har inte skrivit nu på ett tag, jag började på det här inlägget när internet stängde ner sig
huxflux
o ja blev så ARG
men så fanns inlägget visst kvar
så jag fortsätter väl på det...

okej, jag klappar mig på axeln för att:

  • jag fick 18,80/20 på examensprovet i min franskakurs
  • 19,50/20 bara på det muntliga, hepp!
  • jag har skaffat heltidsjobb där jag jobbar med folk som pratar franska o det är fan inte ett lätt språk det här
  • jag har rensat avloppet

nu ska jag sminka mig lite tjusigt
fixa naglarna
har redan håret lagt i 50-talsstil
dra lite nylon över spirorna
ta nya aftonväskan under armen
klacka fötterna
och svassa iväg till libanesisk restaurang
med mamma o christina
där vi ska fira
att vi är så lyckade




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback