EN SVAG HUVUDVÄRK SVÄVAR MELLAN MINA TINNINGAR OCH TÅRNA ÄR FRYSTA

suttit på balkongen idag inlindad i duntäcke och läst erlend loe
känt mig som en bebis i en puppa
mycket skönt
men jag är så tröttrött
och klockan nio kommer en man på en skoter
och så ska vi äta middag
jag vet inte var
jag känner mig som en snigel
ganska sorglig
och sorgsen
och med huvudvärk
men jag har kommit på att det är ganska bra
för om man lär känna en person när man är i sitt sämsta stadie
och det funkar ändå
då har man inte så mycket att oroa sig för
och funkar det inte
tycker han att jag är tråkig och sniglig och ocharmerande
då hade han ju tyckt det förr eller senare ändå
det är lätt att man blir lurad
och att man luras

vi gick på matinébio imorse
jag och christina
benjamin buttons såg vi
cirka tre timmar lång
mycket bra film
sockersöt och oväntad på samma gång

åh min vänner,
jag önskar att ni alla var här,
jag tycker om er som ni är,
också när ni är sniglar

Kommentarer:
Postat av: malin

vad söt du är. men hallåvarför svarar du inte på mitt mail jag sände dig?

pussokram från mallin

2009-02-09 @ 15:27:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback