I'M SO TIRED I CAN'T SLEEP

nirvana är ju väldigt bra
jag önskar jag hade lite skivor med dom att lyssna på
idag är min lediga dag
jag vaknade klockan sex imorse
av dundersnarkningar
men blev glad när jag hörde fågelkvitter
finare än koltrasten lät det
sen somnade jag om
många gånger
men allt som allt blev det hemskt lite sömn
därför är jag sömngångare idag
och frukost blev pain au chocolat, mango, apelsinjuice, kaffe o baguette
men jag känner mig ändå lite trasig idag
lite sprucken i sömmarna
och dammkorn i ögonen
lite knas
kan det lätt bli
ibland
bara
sådär...
knas.

Kommentarer:
Postat av: Josefin

Mmm, knas kan det bli. Tell me about it. Menverkar va lite nice ändå...

Och skulle fa göra mycket för att kunna få ett pain au chocolat till frulle imorrn! Kommer va FETT bakis!

Postat av: malin

ah!

jag saknar dig!

fanfanfan du skulle vart här eller jag där.

2009-02-23 @ 14:49:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback