TRÈS SEXY

det är ett snöoväder
som härjar
i stan
och som töar på gatorna
och på min balkong

och idajakobjosse har åkt hem som små flyttfåglar som råkat åka norrut istället
och jag saknar dom så mycket så det finns inte
jag är alldeles tung hela jag
som en buss
det känns inte rätt att inte vi inte bor närmare varann
dom är ju det viktigaste
jag har

och jag var tvungen att torka tårarna
och le mycket ansträngt och förvridet
i en taaaaaaajt mintrgrön kort klänning
framför en läskig butikschef och hennes digitalkamera
på american apparel
och svara på svåra frågor på franska
jag tror inte hon tyckte om mig
eller så tycker hon bara mycket om makt
men hon skulle ringa upp mig nästa vecka hursomhelst
så jag kanske hinner hämta mig lite innan dess.
jag bryr mig knappt om ifall hon vill att jag ska komma tillbaka eller ej...


 

Kommentarer:
Postat av: Josefin

mitt lilla lilla hjärta. jag saknar dig också så mycket. mina tårar rinner när jag tänker på att vi inte bara kan komma till varann direkt och titta på Top Model och äta cornichons och göra töntiga saker. Dumma tant på american apparel om honinte gillade dig. då är hon den dummaste av dumma skitidioter ochkan ta sin mintgröna mjukistrikå och torka sig i sitt trånga franska arsle med. Ha!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback