WOW SÄGER KYLIE, PANG SÄGER JAG

på allmän begäran (från josefin)
uppdaterar jag min blogg.
jag dricker öl.
tysk lidlöl.
men jag tar det försiktigt.
man vill ju inte komma bakis till sin FÖRSTA DAG PÅ JOBBET.
just det.
helt rätt.
becka har fått jobb.
på American Apparel.
har den dödsvackra expediten på Marc by Marc Jacobs ett stenkast bort.
och en mycket trevligare chef än hon som sa att jag skulle vara très sexy et jolie de voir.
den här chefen sa att jag får klä mig sexigt om jag vill
så länge jag är mig själv.'
spännande spännande.
imorn är alltså första dagen,
jag missar tyvärr diplomutdelningen på Sorbonne
där jag skulle haft på mig sån där fyrkantig hatt med tofs och toga i blått.
men å andra sidan får jag välja ut kläder för 100 euro imorn.
som jag FÅR.
jag jobba på AA.
det trodde jag ändå aldrig.
heja på mig nu allihopa!


Kommentarer:
Postat av: Josefin

Du är så gryyyyyyyyym Beckisnäcks! Helt underbart att du fått jobb. Trodde nog aldrig heller att du skulle jobba på American... men men du kommer göra ett briljant jobb och dessutom så är du alltid très sexy et jolie de voir. Eller iaf oftast... Du är alltid vacker men en gång kommer jag ihåg när du inte va så sexy. Det var när du var hemma och var sjuk så det var inte så konstigt. Grattis grattis till jobbet iaf. Och tack för uppdateringen. Hoppas du skriver mer snart. PÖSS

Postat av: Josefin

Måste förtydliga: att jag aldrig trodde du skulle jobba på american appparel var mer liksom här hemma. Och mest för att de som jobbar där och du inte har samma stil riktigt. Men när du sökte jobbet i Paris tvekade jag inte att du skulle vara perfekt för jobbet. Just so you and everyone you know know!

2009-02-15 @ 15:21:40
URL: http://josefinreinhard.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback