BUT I SPENT ALL MY MONEY ON THIS CRACKED UP PIECE OF SHIT CALLED A BASS GUITAR

Paris smälter
mitt smink smälter
glassen jag åt till frukost smälte
huden är konstant fuktig
om inte mer
men det är fint
fast jag sover så vansinnigt mycket
värmen gör mig alldeles utslagen
jag kommer inte upp ur sängen på morgnarna
när jag drog mig upp imorse
en timme efter att klockan ringde
så ramlade jag in i väggen i badrummet
så då sov jag en timme till
som ett litet barn
i den vidunderliga hettan
det enda som saknas
är nånstans o bada
så istället blir det kalldusch
MINST en gång om dagen
och nektarinsmoothies o glass till frukost hahaha...
hmm...det luktar ugnspannkaka från gården...
så här dags?

igår kände jag mig som mamma
när hon var i min ålder
samma frisyr
kolla in

kände mig jävligt fräsch
så jag tänkte gå ut på stan
(kyrkogården)
o flanera.
kom hem en timme senare
ett kilo lättare
en liter vatten mindre...
stört!
och jag har fått enorma myggbett
fast dom är ganksa koola tycker jag.

har roat mig med att lyssna på massa gamla Sommarprogram
på sr.se/p1
Birgit Nilsson verkade vara en rolig jävel
fast de känns lite knasigt att lyssna på sommar
utanför sverige...
jag saknar er alla...
*pussar på kinderna*

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du känner dig faktiskt som jag - fast i min nuvarande ålder. Den obönhörliga hettan, en film av fukt på huden vid minsta kroppsrörelse och sömnbegäret känner jag också. Litervis med vatten dricker jag - fast det kanske inte är en känsla om man tänker efter....

Men om du känner dig som jag när jag var i din ålder - varför ser du då så arg ut?

undrar Mamma

2009-07-03 @ 02:07:42
Postat av: Anonym

Hej! Och vi saknar dig!!! Hoppas du inte försvinner i värmen. Här är inte så varmt. sommar i P1 är bäst. massor av pussar tillbaka från erika

2009-07-06 @ 18:59:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback