JE TE KIFFE

jag  höll på o börja skriva om alla äckliga åkommar jag lider av
som vanligt
men det är ju för fan inge trevligt o läsa
att jag har ståra blåsor
o eksem överallt
o illaluktande fötter
o sårskorpat finger
o så mycket mjäll att jag kan skapa snöstormar för låtsasminiatyrmänniskor
som springer omkring på mitt skrivbord
om jag vill
o kolaseg huvudvärk
o fnasiga läppar
Men sånt är som sagt ganska skabbigt att skriva
förlåt

nejnejnenjejejejejjjjjjjj
jag ska iväg om trekvart
ut i ljumma pariskvällen
o kolla på utomhusbio
men jag vill bara sova sova sova sova
o sen bada i en kall sjö
o lukta på näckrosor
fläta smörblommor i ditt hår

ajajaj
livet
är
hårt
när
man
sitter

en
sten

Kommentarer:
Postat av: Cool Cat

Nästa gång det blir så olidligt varmt att man knappt kan röra sig så ska jag låtsas att jag är en miniatyrmänniska som springer omkring i snöfallet på ditt skrivbord. Coooool! Tänk på att alla dina vänner och alla i din familj längtar efter dig och att vi älskar dig även om du är täckt av varbölder och hostar grönt slem. Det ska vi visa dig när du kommer hem (men du måste tvätta fötterna!!!)



Milles Pellicules



Maman

2009-07-27 @ 14:10:42
Postat av: Storasyster

Köp Biolage Anti Dandruff. Det funkar. Där fick du ett handfast tips kära syster. Här ska du få nåt annat att tänka på när det känns tuffigt och ruffigt i Paris: om 36 dagar ska vi ses. Inte bara ses. Vi ska äta mörk choklad med havssalt, vi ska bada trots att det egentligen är förivrat (vi kan bli sjuka), jag ska skrubba dig på ryggen och vi ska titta på skojiga program på tv. Kan du förstå!? 36 dagar är kort tid om du vill veta.

Postat av: Crizzyyyyy

Fin blogg! Je kiffe trop! Kommer sakna dig frugan!!! Nu kommer jag för sent till vår dejt, men jag fastnade i din blogg (komplimang)

Bites!!!!

2009-07-31 @ 22:03:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback