KKKLLLUUU

hela min hårbotten är ett stort eksem
hela mitt blodomlopp är förgiftat av alkohol
hela min mun smakar choklad
hela min hud är fuktig
hela min själ är inlindad i spindelväv
halva min hjärna spelar död
hela mitt golv är täckt av damm
all min disk står fortfarande odiskad
jag har inte svarat på ett sms
"je vais au social club" kanske inte behöver nåt svar iofs
nästan alla mina pengar är slut
mitt balsam är slut
den f.d. armbrutne är ännu inte f.d. knäförsvagande
den halvt brittiske/halvt franske är knasig
vintagehattar, mandolin, gibson från -37, slipsar, gasmask, takbjälkar, skrattgropar, tamburin, guinness, hobnobs, kavajer, rue du temple, inga pengar till taxi, bob dylan, fnissfniss, förvirradförvirrad, etcetcetc...
jag är alldeles genomvarm
i den parisiska juninatten

de senaste dagarna har jag varit dödsklumpig
jag trampade på piggen från ett klädlarm
så den gick genom min sko o in i stortån
jag tappade en kunds visakort ner mellan vitrinskåpet i kassan
så ulysse o jamal var tvungna o lyfta bort hela skåpet
jag ramlade på golvet på en bar
när jag skulle sätta mig på en bänk
där det inte fanns någon bänk
och imorse så bröt jag av nyckeln till kassan
så att ena halvan satt kvar i låset


Kommentarer:
Postat av: Elin P

Men lilla hjärtat....

Skulle vilja trösta dig och ge dig en låång kram.



Alla har såna perioder när man är lite klumpig.

Men man är bra ändå.



Puss

2009-06-29 @ 00:25:58
Postat av: Maman

Åh, min älskling jag längtar ibland efter dig så att mitt hjärta värker. Stackars llla stortån - den ville jag blåsa på - för det kan mammor göra så att det inte gör så ont längre (a blow job for mothers). Kan jag göra nånting annat för dig så här på avstånd? Tänk på att den fumligaste flickan kan få den blekaste, vackraste, mest celibattige vampyren att falla. Åtminstone i Twilightzonen.



Milles embrouillons



Maman

2009-06-29 @ 09:15:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback