DU ÄR FÖR FIN FÖR MIG MEN JAG VILL HA DIG ÄNDÅ

nu gömmer vi det röda strecket i pannan
där jag rev upp mig med nageln tidigare idag
och så sätter vi på oss nåt raffigt
och går på fashion week party
och dricker så många gratisdrinkar vi orkar
mellan elva och midnatt
och så försöker vi att inte tänka på
att det inte blev några kindpussar idag
vare sig när vi sågs
eller när vi sa hej då
men finfinfina leenden
och små små små saker
som bara jag lägger märke till
och som förvandlas till stora saker
små ejderdun som blir till feta emuer
i mitt huvud
men åh
suck
pust
och hängande axlar
det ska fan bli kindpuss på fredag
och så ska jag bjuda dig till min födelsedagsöldrickning på söndag
pang pang

Kommentarer:
Postat av: Josefin

Du är kär. Och skriver fint. Du är lika hopplös romantiker som jag. Det glömmer man ibland. Du är så fin min lilla flädertuss.

Postat av: Josefin

2009-03-06 @ 00:00:13
URL: http://josefinreinhard.blogspot.com
Postat av: Josefin

ok. skriv nåt nytt nuråååå!

2009-03-10 @ 08:16:08
URL: http://josefinreinhard.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback