ETT ÖPPET BREV TILL MINA PRENUMERANTER

jag vet inte om prenumeranter stavas så.
svårt att missförstå hursomhelst.

hrm hrm (högtidliga harkelljud)
KALLE!
Pinnen hälsar tillbaka,
han blev hemskt glad!
för övrigt sitter han och spelar vacker plockig nattmusik för mig
och gör mig glad.
Jag gillar utropstecknena efter ditt utlåtande.
misstänker att USA ägde.
ring om du drömt en mardröm
eller bara för att vi borde prata
för det äger!

JOSSE!
Fan att du inte har pengar,
Jag vet inte hur man slåss mot pengar.
Cash is king så vitt jag vet.
Jag saknar dig i alla fall.
Men jag tänker inte uppmuntra dig
att panka dig själv (göra dig själv pank)
genom att komma o hälsa på mig.
Fast jo.
Kom hit, magnoliaträden i tuilerierna står i full blom
och barnen spelar späckboll i solen
och Seine är fylld till bredden med vin...

JULIA!
Fan va ballt att du läser min blogg,
vad glad jag blir,
jag läser ju din ibland,
den äger,
och sen är du hemskt snygg
och det är en bonus tycker man!

MALIN!
Vi är kanske lite intrasslade o pojksnören
båda två.
eller så är det dom som är intrasslade i oss.
på ett ickevulgärt sätt.
Men du vet att jag tänker på dig
när jag dricker kaffe i solen
och jag vet att det kommer komma en tid för dig och mig
en lång tid
en bra tid
i solen
med kaffe
och kanske en cykel
och en sång
om att se livet i rosa

slut på del ett av det öppna brevet.
fortsättning följer.
OBS! Till dig som känner dig fett bortglömd och orättvist utelämnad från detta inlägg: För att öka dina chanser att tillägnas en offentlig hälsning uppmanas du omedelbart lämna en köttig kommentar. Känn dig inte försummad, upp till kamp!

varning varning hybris hybris

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahaha. Lillaa grodan alltså.





Puss på deeej från ERIKA

2009-04-01 @ 07:13:54
Postat av: Master J

Du är så brilljant! Du skriver så bra så bra. Fan vad du är saknad alltså! Har verkligen inte råd, vilket är så IRRITERANDE eftersom jag får tillbaka på skatten och skulle ha hur råd som helst om 2 månader! Faaaan. Kalle ska hyra min lya!!! Känns jätejättekul. Men du, igen... who's the stick?

Postat av: Anonym

Jaha, pinnen! /J

2009-04-01 @ 11:13:19
Postat av: Anonym

Förvånad, sårad och bestört att jag är bortglömd. Du finns i min reader, det heter till och med prenumeration. Men om det är på det här planet du vill ha det så... Kan ta bort länken till dig från min blogg. Kanske.



Dessutom. Kommentarer är för stalkers.

2009-04-01 @ 21:24:29
Postat av: Axel

Du förstår väl att det var ett aprilskämt, rebecka?



Kramar från Axel.

2009-04-03 @ 01:06:55
URL: http://sandinblog.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback